• هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار استــ...
  • info@fandoghstudio.ir
  • 021-66937069
استودیو عکاسی تبلیغاتی

استودیو عکاسی تبلیغاتی

استودیو عکاسی تبلیغاتی قدرت بالای تصویر در جذب مخاطبان می تواند تمام چیزی باشد که قرار است ما در این نوشته کوتاه به آن و به خدمات استودیو عکاسی تبلیغاتی بپردازیم. عکاسی هنری است که از طریق آن میتوان همه چیز را ماندگار کرد.

این ماندگاری و در ذهن سپاری میتواند خود را در فروش هرچه بیشتر یک محصول برای سود بیشتر به نمایش بگذارد. تمامی صاحبان مشاغل در تلاش هستند تا از طریق تبلیغات مختلف در نمود مجلات، بروشورها، کاتالوگ ها و طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به فروش هرچه بیشتر برسند.

با این وجود اینگونه تبلیغات خود زمانی موفق عمل می کنند که در طراحی شان از تصاویر تاثیر گذار و جذاب برای مخاطب بهره گرفته باشند. قدرت تاثیر گذاری تصاویر به قدری است که شما را در ذهن مخاطب به عنوان آخرین چیز به ماندگار خواهد گذاشت. پس در انتخاب تصاویر و نحوه عکاسی آن دقت کافی را به خرج دهید.

کافی است یکسری از اصول را در مورد عکاسی تبلیغاتی بدانید و با رعایت آن بهترین تاثیر را روی سوژه مورد نظر خود بگذارید. برای اینکه شما را بهتر با این نوع تبلیغ و تاثیرگذاری آن آشنا کنیم پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه این مطلب همراه شوید تا به شما نکاتی را در این زمینه ارائه نماییم.

نمونه کار های ما

هدف عکاسی تبلیغاتی

عکس های تبلیغاتی برای اینکه بتواند به صورت شفاف و خلاصه پیام را به مخاطبان خود انتقال دهند معمولا بدون سایه و پیش زمینه می باشند. در اینگونه تصاویر هدف اصلی تمرکز بر محصول یا خدمات مورد نظر است. در عکاسی تبلیغاتی ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد. این نوع عکاسی با هدف ایجاد تصاویر چشم گیر و جذاب به دنبال ترغیب هرچه بیشتر مخاطب برای خرید یک محصول یا استفاده از خدمات است.

ماندگاری تصویر در ذهن خیلی بیشتر از متون و نوشته هاست. حسی که تصویر به مخاطب منتقل می کند بسیار تاثیر گذارتر است. از طریق تصاویر مخاطب درک واقعی تری از موضوع مورد نظر پیدا می‌کند. آنچه که در فروش هرچه بیشتر یک محصول می‌تواند موثر باشد همین درگیری حس مخاطب با آن محصول یا خدمات می‌باشد.

با توجه به اینکه تصاویر واقعی همچین قدرتی دارند صاحبان کسب و کارها برای تاثیر گذاری بر مخاطب از آن برای تبلیغ خود بهره گرفتند. تبلیغ از طریق هنر عکاسی رفته رفته گسترش پیدا کرد و تبدیل به یک روش بسیار قدرتمند برای جلب نظر خریداران به سمت کالای مورد نظر شد.

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی

  1. ترکیب بندی درست فضا، اشکال و خطوط
  2. شناخت موضوع و درک درست از نیاز مشتری
  3. استفاده به جا از سایه ها در عکاسی

ابعاد مختلف به کارگیری عکاسی تبلیغاتی

همانطور که اشاره شد عکاسی به دلیل تصاویر ثبت شده از واقعیت می‌تواند تاثیرگذارترین روش در جهت جذب اعتماد مخاطب باشد چرا که مردم واقعیت را خیلی بهتر از نوشته و طراحی های گرافیکی پذیرا می‌باشند. عکاسی تبلیغاتی با این قدرت انتقال پیام و جذب مخاطب در روش های مختلف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا حدی که می‌توان گفت تاثیر آن برابر با ویدئوهای تبلیغاتی است.

از جمله روش های تبلیغاتی که از عکاسی تبلیغاتی بهره گرفته می‌شود می‌توان به استفاده در بیلبوردهای تبلیغاتی، بوردها، کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی، بسته بندی کالا و پوسترهای تبلیغاتی اشاره کرد. این حجم از انعطاف عکاسی برای به کارگیری در روش های مختلف تبلیغی باعث محبوبیت این هنر در میان صاحبان مشاغل می‌باشد.

عکاسی تبلیغاتی و تاثیرگذاری بر مخاطب

هدف هر نوع اقدامی از سمت صاحبان مشاغل مختلف صرفا جلب نگاه مخاطب به سمت خود می‌باشد. چرا که اینگونه افراد به خوبی می‌دانند که زمانی به هدف نهایی سود دهی می‌رسند که بتوانند مخاطبان بیشتری را برای خرید به خود جذب کنند. لذا برای جذب اینگونه افراد از روش های مختلف تبلیغی که روی مخاطب تاثیر می‌گذارد بهره می‌جویند.

از آنجایی که تصاویر ثبت شده از محصول واقعی می‌تواند اعتماد بیشتری را برای آن کسب و کار از سمت مخاطب دریافت کند جزء یکی از بهترین روش های تبلیغی نزد صاحبان مشاغل است. تصاویر به خودی خود می‌توانند گویای واقعیت کامل از شکل ظاهری یک محصول باشند. چرا که در نگاه اول آنچه که یک فرد را به سمت خرید از یک محصول ترغیب می‌نماید تصاویر و طراحی های روی بسته بندی و یا کاتالوگ های تبلیغی از آن محصول است.

اگر صاحبان مشاغل بتوانند از طریق تصاویر ثبت شده تبلیغاتی حس مخاطبان خود را درگیر نمایند موفقیت را از آن خود کرده اند. علت بالا بودن قدرت تاثیر گذاری تصاویر نسبت به نوشته در مخاطبان به این خاطر است که تصاویر به راحتی می‌توانند برای تمامی اقشار در سنین مختلف قابل درک باشند. در صورتی که نوشته ها امکان تاثیر گذاری بر تمامی اقشار و سنین را ندارند و به این لحاظ نسبت به تصاویر در انتقال پیام محدود ترند.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی
تومان 250000 قیمت از
  • عکاسی محصولات، زمینه تک رنگ
  • محصولات براق
  • چیدمان و دکوراسیون
  • کریستال و بلورجات
  • محصولات براق پذیر
  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • مراکز تجاری
عکاسی پوشاک و محصول
تومان 290000 قیمت از
  • عکاسی پوشاک و محصولات بافتی
  • عکاسی پوشاک با مدل
  • عکاسی لوازم آرایشی
  • عکاسی لوازم آرایشی با مدل
  • عکاسی مراحل تولید پوشاک
  • عکاسی چیدمان پوشاک
  • عکاسی گروهی پوشاک با مدل
عکاسی طلا و جواهرات
تومان 490000 قیمت از
  • عکاسی طلاو نقره
  • عکاسی ساعت و موارد مشابه
  • عکاسی جواهرات و مشابه
  • عکاسی طلا نقره با مدل
  • عکاسی ساعت با مدل
  • عکاسی جواهرات با مدل
  • عکاسی بدلیجات و مشابه
عکاسی خودرو
تومان 600000 قیمت از
  • عکاسی خودرو فضای باز
  • عکاسی خودرو کروماکی
  • عکاسی فضاهای داخلی خودرو
  • عکاسی تبلیغاتی خودرو
  • عکاسی موتورسیکلت
  • عکاسی دوچرخه و مشابه
  • عکاسی هوایی از خودرو

خدمات استودیو هنری فندق

در زمینه خدمات عکاسی، تیم مجرب استودیو هنری فندق همواره آماده ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. چرا که رضایت مشتری اولویت اول فندق بوده و همیشه نیز کارنامه‌ی درخشانی همراه خود داشته است. در بخش تبلیغات، یک عکاسی تبلیغاتی حرفه ای می‌تواند کالا و یا خدماتی که قصد معرفی شدن دارند را با بالاترین پتانسیل ممکن به مخاطبان نمایش دهد.

به همین دلیل هم تخصص تیم فندق در این زمینه موجب شده تا همواره با بهره گیری از تجهیزات حرفه ای و داشتن تسلط کافی بر نرم افزارهای ادیت عکس،‌ کالا و محصولات را در یک عکس تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن نمایش دهند.

در حوزه عکاسی، خدمات دیگری را نیز می‌توانید از استودیو فندق دریافت نمایید، که از جمله آن ها می‌توان به عکاسی کنفرانس و سمینار، عکاسی مد و پرتره، و عکاسی غذایی اشاره کرد. در خصوص خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ‌، اگر در ابتدای راه ورود کسب و کارتان به فضای آنلاین هستید، می‌توانید از خدمات بخش طراحی وب سایت استودیو فندق استفاده نمایید. تیم متخصص استودیو فندق با بررسی کسب و کار مشتریان بهترین نوع طراحی سایت را به آنها معرفی می‌کنند.

از جمله این وب سایت ها می‌توان به طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی اشاره کرد. برای اینکه بتوانید از تمام خدمات استودیو فندق اطلاع پیدا کنید، به وب سایت فندق مراجعه کرده و لیست خدمات را بررسی نمایید، سپس بخش مربوط به پروژه خود را انتخاب نموده و برای دریافت مشاوره با متخصصان مجموعه فندق تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی برای دریافت خدمات استودیو عکاسی تبلیغاتی با مشاوران استودیو هنری فندق در بخش استودیو عکاسی فندق در تماس باشید.

سوالات متداول

سوژه در عکاسی تبلیغاتی و هدف از انجام اینگونه عکاسی با گرفتن یک عکس معمولی بسیار متفاوت است. اگر بخواهیم به زبان ساده بگویم در عکس‌های معمولی که صرفا برای ثبت لحظه گرفته می‌شوند عنصر احساس نهفته است حال که در عکاسی تبلیغی هدف جذب مخاطب برای فروش و تبلیغ محصول است.

کسانی که عکاسی تبلیغاتی انجام می دهند میتوانند مکان انجام عکسای را تعیین کنند و کابران برای عکسای از محصولاتشان اگر قابل جا به جایی باشند می‌توانند به محل عکاسی مورد تعیین عکاس مراجعه کنند در غیر این صورت عکاس می‌تواند به محل مورد نظر مراجعه کند.

از آنجاییکه که عکس های تبلیغاتی در جهت بازار برای فروش هرچه بیشتر گرفته می‌شوند صرفا داشتن یکسری دانش در زمینه عکاسی نمی‌تواند برای گرفتن یک عکس حرفه ای کافی باشد چرا که بازار برای رقابت و پیشرفت نیاز به تجربه و روانشناسی دارد که این کار از دست یک فرد عکاس حرفه ای با تجربه بر می‌آید.

اگر می‌خواهید عکاسی را به عنوان یک حرفه انتخاب کنید و در آن موفق شوید حتما برای خرید یک دوربین حرفه ای اقدام کنید.

از آنجاییکه هدف عکاسی تبلیغاتی معرف و تبلیغ یک محصول است هنگام عکسبرداری عکاس باید روی سوژه اصلی که محصول می‌باشد فکوس کند. هدف از عکاسی تبلیغاتی نمایش سوژه مورد نظر به جذاب ترین حالت ممکن است این تلاش‌ها به ذهن مخاطب عکس خوشایند می اید که او را ترغیب به خرید می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از عکس های تبلیغاتی شدت گرفت با این اتفاق استودیوهای عکاسی به تبلیغ برای شرکت های صنعتی و صنایع مد پرداختند. فرقی نمی کند در چه کسب و کاری فعالیت دارید برای پیشرفت باید همسو با بازار حرکت کنید.

5/5 (2 نظر)