- هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار استــ...
- info@fandoghstudio.ir
- 021-66937069
داشتن ساختار برند شخصی برای خود شاید در ابتدا کمی غیر معمول به نظر برسد و از خود سؤال کنید که آیا همچنین مبحثی وجود دارد. چرا که همیشه طراحی برند و ایده پردازی شرکت یا یک ارگان به گوش ما آشنا بوده است.
در دورانی که فضای مجازی روز به روز در همه عرصههای زندگی ما گستردهتر میشود موضوع برند سازی شخصی نیز در میان مردم پیدا کرده است. برای درک بهتر برند سازی شخصی به شما پیشنهاد میکنیم تا با ما در ادامه این نوشته کوتاه همراه شوید تا ضمن پرداختن به تعریفی مختصر از برند سازی شخصی، اهمیت پرداختن به آن را در دنیای امروزی برای شما بازگو نماییم.
برند سازی صرفا مختص به محصول یا یک شرکت خاص نیست بلکه اشخاص هم میتوانند بر حسب توانمندی و مهارتی که دارند در میان مخاطبان خود شناخته شوند. آیا تاکنون شده است که نام خود را در موتورهای جستوجو گر سرچ کنید؟ با بالا آمدن نامهای هم نام خود که دارای مهارتی هستند به راحتی متوجه موضوع برند سازی شخصی خواهید شد.
اینگونه اشخاص به خوبی دریافت اند که امروزه راه پیشرفت و دیده شدن در فضایی که اکنون مجازی شده است ایجاد یک برند شخصی از خودشان است. برند شخصی به آنها کمک میکند تا در کنار مخاطبانی که تا کنون آنها را میشناختند به جذب کسانی بپردازند که تا کنون به وجود اینگونه اشخاص آگاهی نداشته اند.
برند سازی به عنوان یک مولفه مهم در رشد و به موفقیت رساندن یک مجموعه یا یک شخص به شدت حائز اهمیت است. یکی از مباحث بسیار مهمی که هر سازمان یا فردی که میخواهد اقدام به فعالیت در هر زمینه ای بنماید برند سازی است. برای برند شدن در میان مخاطبان رقابت فشرده ای بین صاحبان مشاغل مختلف برقرار است چرا که برند شدن در میان قشر عظیمی از سازمانها و شرکتهای تولید مشترک کار بسیار سخت و نیازمند اقدامات بیشماری است. برندسازی شخصی فرق زیادی به لحاظ هدف با برند سازمانی ندارد اما به لحاظ گستردگی با یکدیگر متفاوت هستند.
در برند سازی شخصی ما با مفهوم شخص حقیقی رو به رو هستیم در صورتی که در برند سازی یک شرکت شخصیت حقوقی مد نظر است. در برند سازی سازمانی بر کیفیت خدمات و محصولات تاکید میشود حال اینکه در برندسازی شخصی مهارت و توانمندی فردی تاکید میشود. برند سازمانی قابل انتقال به شرکتهای شخصی دیگر است. در صورتی که برند شخصی به خاطر اینکه که با توانمندی شخصی یک فرد در ارتباط است نمیتواند قابل انتقال به غیر باشد.
برند شخصی به معنای چگونگی تبلیغ شماست. این نوع برند سازی با تبلیغ از شما و ترکیب مهارتها، تجربهها و شخصیت شما همراه است. برند سازی شخصی در واقع بیانی از رفتارها، نگرشها و دیدگاه شما میباشد.
با استفاده از برند سازی شما میتوانید بین خود و دیگرانی که با شما در مهارت و توانمندی یکسانی هستید تمایز قائل شوید. در گذشته شما از طریق کارت ویزیت فقط برند شخصی خود را داشتید اما امروزه به لطف دنیای وب به طور گستردهتری شناخته میشوید.
با شناخته شدن در دنیای وب شما علاوه بر جذب مخاطبان حضوری توانایی جذب مخاطبان مجازی را نیز به دست خواهید آورد. سطح گستردگی مخاطب در دنیای وب این امکان را به برند شخصی میدهد که پای خود را فراتر از مرزهای ملی بگذارد و در عرصه جهانی ابراز وجود نماید. خارج از دنیای وب دسترسی به کاربران مجازی و جهانی گرچه غیر ممکن نیست اما به راحتی هم قابل دسترس نخواهد بود. برند شدن در سطوح مختلف امکان رشد جهانی را برای فرد فراهم میکند.در واقع برند شخصی بهترین راه برای توسعه بیشتر مهارت ها و توانمندی های یک فرد است.
سخن پایانی
به خاطر داشته باشید برای اینکه شما به عنوان یک فرد در زمینه برند سازی شخصی موفق عمل کنید لازم نیست که حتماً یک سیاستمدار یا یک شخصیت برجسته کشوری باشید. همین که شما یک فرد با توانمندیهای مشخص و حرفهای هستید میتوانید کار خود را برای ایجاد یک برند شخصی آغاز نمایید. برای شروع کار برند سازی کافی است به مرحلهای درست از خودشناسی برسید.
در این راه شناخت اکثریتی لازم نیست اینکه فقط تعدادی از افراد در حوزه خودتان شما را بشناسند خود گامی بزرگ برای ادامه مسیر شناخت است. بنابراین شروع یک برند سازی شخصی نیازمند شرایط خاصی نیست فقط باید قبل از ایجاد ان به خوبی به درک درستی از علایق و توانمندیهای خود رسیده باشید.
با درک درست از توانمندیها و ارائه آن برای مخاطبان خود راه پیشرفت خود را باز خواهید کرد. شما از طریق برندسازی شخصی گنجینه معلومات خود را به رخ مخاطبانی میکشانید که جویای شما برای انجام فعالیتهای خود مربوط به حوزه دانش شما هستند. زمانی که میزان مهارت و دانش شما برای مخاطبانتان روشن شد آنها شما را از میان رقیبانتان انتخاب خواهند کرد. پس برای اینکه گزینه اول انتخاب مخاطبتان باشید برای ایجاد برند شخصی خود اقدام نمایید.
طراحی برند و ایده پردازی بخش بسیار مهمی از برند سازی به حساب میآید. متخصصان استودیو هنری فندق با داشتن تجربه چند ساله در زمینهی طراحی برند، مشتریان را در داشتن تجربه ای عالی در راه ایده پردازی برای شرکت هایشان همراه میکند. این راه اما به همین جا ختم نمیشود.
در این راه، طراحی لوگو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که میتوانید با دریافت مشاوره از متخصصان ما بهترین روش طراحی لوگو خود را انتخاب کنید. برای مثال طراحی لوگو موشن و لوگو و تایپوگرافی دو مدل از خدماتی هستند که استودیو فندق در حوزه طراحی لوگو به مشتریان خود ارائه میدهد.
اگر قصد دارید در صفحه وب سایت اینترنتی خود از محتواهای ویدیویی استفاده نمایید، میتوانید خدمات ساخت موشن گرافیک و استاپ موشن استودیو فندق را انتخاب کنید. در ارائه خدمات عکاسی نیز پتلفرم فندق از هیچ جزئیاتی باز نمانده است. برای داشتن تجربه ای بینظیر از عکاسی تبلیغاتی، عکاسی مد و پرتره، عکاسی صنعتی و… میتوانید نمونه کارهای استودیو فندق را مشاهده کرده و بعد از آن با خیالی راحت خدمات فندق را انتخاب کنید.
خدمات استودیو هنری فندق بیشتر از آن است که بتوان به همهی آن ها اشاره کرد. برای دریافت و مشاهده خدمات دیگری چون طراحی وب سایت، طراحی هویت بصری شرکت ها، طراحی گرافیک اپلیکیشن و… به وب سایت استودیو هنری فندق مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره با متخصصان فندق تماس بگیرید.
شما کاربران گرامی میتوانید برای سفارش طراحی برند و ایده پردازی شرکت از استودیو هنری فندق هم اکنون با مشاوران استودیو هنر فندق تماس حاصل فرمایید.