• هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار استــ...
  • info@fandoghstudio.ir
  • 021-66937069

آشنایی با تمامی کاربردهای پریمیر در تبلیغات

آشنایی با تمامی کاربردهای پریمیر در تبلیغات

آشنایی با تمامی کاربردهای پریمیر در تبلیغات

چرا کاربردهای پریمیر در تبلیغات کارآمد هستند؟

احتمالا در مورد تیزرهای تبلیغاتی این روزها زیاد مطلب شنیده اید. تیزرها ویدیوهای تبلیغاتی کوتاهی هستند که برای معرفی کالا،‌ خدمات و یا خود برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساخت یک تیزر تبلیغاتی از پروسه‌ی پیچیده ای برخوردار می‌باشد که به نویسنده و کارگردان و… نیازمند است. کسی که مسئولیت ادیت فیلم و تدوین آن را بر عهده دارد تدوین گر نام دارد. نام نرم افزاری که اکثر تدوین گرها از آن استفاده می‌کنند پریمیر نام دارد.

بنابراین پریمیر یکی از ابزارهایی است که در ساخت تبلیغات بسیار کارآمد می‌باشد. کاربردهای پریمیر در تبلیغاتی ویدیویی بسیار گسترده است و عملا وظیفه تدوین محتواهای تبلیغاتی ویدیویی بر عهده پریمیر می‌باشد.

پریمیر، این ابزار قدرتمند شرکت adobe،‌ امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا آن ها بتوانند به راحتی به تدوین ویدیوهای خود بپردازند. آپدیت هایی که شرکت ادوبی از این نرم افزار ارائه می‌دهد، همگی برای بهبود کارکردهای این نرم افزار و استفاده‌ی آسان تر آن بوسیله کاربران می‌باشد. کاربردهای پریمیر در تبلیغات زیاد هستند و ما قصد داریم در این مقاله به معرفی این کاربردها بپردازیم.

 

علت محبوبیت تبلیغات ویدیویی

نرم افزار پریمیر در تبلیغات
نرم افزار پریمیر در تبلیغات

این روزها کسی دیگر وقتی برای خواندن تبلیغات نمی‌گذارد. حقیقتا در جامعه به وفور مشاهده می‌کنیم که همه به دنبال راحت طلبی هستند و این به یک سوژه‌ی روانشناسی تبدیل شده است. مشاهده تبلیغات از جانب مخاطبان نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیگر افراد حوصله خواندن متون طولانی را ندارند.

بنابراین چیزی که مشاهده شده تمایل بیشتر افراد به تبلیغات ویدیویی می‌باشد. تبلیغاتی که نیاز نباشد مخاطب زمانی را برای خواندن آن ها صرف کند. به همین دلیل نیز شاهد افزایش روز افزون محبوبیت تبلیغات ویدیویی همچون تیزرها و موشن گرافیک ها هستیم. کاربردهای پریمیر در تبلیغات،‌ به افراد این اجازه را می‌دهد که بتوانند ویدیوهایی بینظیر خلق کنند. برای مثال اگر کسی قصد داشته باشد ویدیویی را با رزولوشن بالا ادیت کند، روی این نرم افزار می‌تواند حساب کند. همچنین فیلم ها و تصاویری که به شکل سه بعدی طراحی و ساخته شده اند با برنامه پریمیر می‌توان آن ها را ویرایش کرد.

به طور کلی، تبلیغات با فرمت های ویدیویی بیشتر از فرمت های دیگر تبلیغاتی، این روزها می‌توانند مخاطبان را به خود جذب کنند. همچنین از دیگر دلایل محبوبیت این گونه تبلیغات می‌توان به ماندگاری بیشتر آن ها در ذهن مخاطبان اشاره کرد. همچنین کاربردهای پریمیر آنقدر گسترده هستند و همچنین جذابیت گرافیکی پریمیر آنقدر زیاد است که به وسیله آن می‌توانید محتواهایی بسیار جذاب خلق کنید.

 

بررسی کاربردهای پریمیر

اجرای صفر تا صد پروژه های پریمیر به وسیله‌ی ابزارهای متفاوتی که در این نرم افزار گنجانده شده مسیر می‌شود. در ادامه به معرفی کاربردهای پریمیر که در تبلیغات نیز تاثیر گذار هستند اشاره خواهیم کرد.

در صورتی که قصد داشته باشید قسمتی از ویدیویی که برای یک تبلیغات ساخته اید را ویرایش کنید، به صورتی که بخواهید به آن بخشی را اضافه و یا از آن بخشی را حذف کنید، این نرم افزار مخصوص شماست و این یکی از کاربردهای پریمیر در تبلیغات می‌باشد.

یکی دیگر از کاربردهای پریمیر در تبلیغات، صدا گذاری در آن می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار ادوبی قادر خواهید بود روی تبلیغات ویدیویی خود صدا گذاری انجام دهید.

شاید گاهی اوقات تبلیغات شما نیازمند زیرنویس باشند. این زیرنویس می‌تواند ترجمه‌ی زبانی خارجی باشد و یا برای افرادی تعبیه شده باشد که دارای ناتوانی در حس شنوایی هستند. بار دیگر، این کاربردهای پریمیر هستند که این قابلیت را برای افراد ایجاد می‌کنند تا بتوانند این زیرنویس ها را روی ویدیو قرار دهند.

آشنایی با تمامی کاربردهای پریمیر در تبلیغات
آشنایی با تمامی کاربردهای پریمیر در تبلیغات

در بحث تبلیغات، یکی از موضوعات قابل توجه نمایش لوگو می‌باشد. لوگو در روند برندسازی نقش مهمی را ایفا می‌کند و نشان گر هویت و شخصیت برند می‌باشد. بنابراین در تبلیغات ویدیویی حتما در قسمتی از کادر باید جای لوگو در نظر گرفته شود. یکی از کاربردهای پریمیر در تبلیغات امکان درج لوگو می‌باشد. این کار به ماندگاری راحت تر برند در ذهن مخاطبان کمک شایانی می‌کند.

یکی از مهم ترین کاربردهای پریمیر امکان اتصال و برقرار ارتباط با تجهیزات فیلم برداری مانند دوربین های عکس برداری و ضبط فیلم می‌باشند. بنابراین به راحتی می‌توان فیلم های گرفته شده را به این نرم افزار منتقل کرد،‌ به آن اضافه یا کم کرد، صدا گذاری و زیرنویس گذاری کرد و سپس با فرمت های مختلفی از آن خروجی گرفت.

 

پریمیر و افترافکت

این دو نرم افزار را زیاد با یکدیگر مقایسه می‌کنند. حال اینکه برخلاف باور برخی از افراد این دو برنامه از فعالیت های یکسانی برخوردار نیستند. کاربردهای پریمیر در تبلیغات با کاربردهای افترافکت در تبلیغات متفاوت است. اما حقیقتی که وجود دارد این است که هر دو این نرم افزارها توسط شرکت ادوبی ارائه شده اند و هر دو در بخش ادیت و ویرایش ویدیوها سهم زیادی را بازی می‌کنند. اما یکی دیگر از کاربردهایی که پریمیر دارد سازگاری آن با افترافکت می باشد. البته نه تنها افترافکت، بلکه بیشتر نرم افزارهای ادوبی که فعالیت آن ها در حوزه ویرایش تعریف شده است.

 

سخن آخر

پریمیر یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند ادوبی است که داشتن تسلط بر آن می‌تواند موقعیت های شغلی بسیاری را برای شما فراهم کند. کاربردهای پریمیر در تبلیغات آن قدر گسترده هستند که شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ همواره به دنبال افرادی با داشتن سابقه کار با پریمیر می باشند. برای یادگیری پریمیر کافیست پکیج های آموزش مقدماتی پریمیر را تهیه نمایید. این پکیج ها به صورت رایگان و غیر رایگان در وب سایت ها و پلتفرهای مختلفی همچون یوتیوب در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

از آنجایی که کاربردهای پریمیر در تبلیغات زیاد هستند، درخواست برای سفارش پروژه های پریمیر همواره زیاد بوده است. بنابراین برای متخصصان این حوزه مهم است که چگونه قرارداد پروژه پریمیر بنویسند که با کمترین دردسرها روبرو شوند.

به طور کلی کاربردهای متنوع پریمیر به کاربران خود این اجازه را داده که تا به امروز به راحتی ویدیوهای خود را تدوین و ویرایش کنند. این ویدیوها می‌توانند سینمایی، انیمیشن و یا تبلیغاتی باشند. مهم این است که در امر تبلیغات، پریمیر نقش مهمی را ایفا می‌کند و بسیاری از قابلیت هایی که در ساخت فیلم ها از آن ها استفاده می‌شود همگی در دسته ابزارهای پریمیر قرار دارند.

۲ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.