• هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار استــ...
  • info@fandoghstudio.ir
  • 021-66937069
عکاسی کنفرانس و سمینارها

استودیو عکاسی کنفرانس و سمینار

عکاسی کنفرانس و سمینار یکی از دغدغه‌های اصلی برای برگزارکنندگان و مسئولین آن محسوب می‌شود. بسته به اینکه موضوع همایش و سمینار چیست اهمیت نحوه عکاسی بالاتر می‌رود.

این نوع عکاسی در دسته‌بندی عکاسی خبری قرار دارد که با به ثبت رساندن رویدادهای مهم نقش مهمی در ثبت و اطلاع‌رسانی از آن کنفرانس دارد. این‌گونه عکاسی‌ها حساسیت بیشتری نسبت به سایر عکس‌ها دارند چرا که سوژه و موضوع عکاسی آن‌ها همیشگی نیست و زمانی مشخص دارد. یک کنفرانس قابلیت تکرار ندارد و عکاس باید تمام سوژه‌های مورد نظر خود را در قالب زمان‌بندی مشخص کنفرانس عکاسی کند.

در عکاسی کنفرانس و سمینارها یکسری از صحنه‌ها حتماً باید در لیست سوژه عکاسی عکاس باشند از جمله موقعیت‌های خاصی که باید سوژه‌ی عکاسی شوند می‌توان به تصاویر اسپانسر‌ها، سخنران‌ها، صحنه‌ی اجرا، پذیرایی و مانند آن اشاره کرد.

نمونه کارهای ما

چند نکته مهم در استودیو عکاسی کنفرانس و سمینار

  • هنگام عکاسی سمینارها از  فلاش دوربین استفاده نکنید و در صورت لزوم با خود فلاش‌های اکسترنال یا جانبی به همراه داشته باشید.
  • عکس‌ها را باید به صورت ناگهانی و بدون جلب نظر سوژه بگیرید تا بتوانید به عکسی  بدون ژست و فرم دست پیدا کنید.
  • به بهترین شرایط نوری هنگامی عکاسی از سوژه مورد نظر توجه داشته باشید.
  • از یک فایل خام برای عکاسی بهره ببرید تا بتوانید بعداً امکان ویرایش و تنظیم نور داشته باشید.
  • سعی کنید تا تماماً از اول مراسم تا انتهای آن عکاسی نمایید تا هیچ صحنه‌ای را در کنفرانس از دست نداده باشید و دستتان برای انتخاب بهترین سوژه‌ها باز باشد.
  • برای عکاسی پس زمینه مناسبی انتخاب کنید
  • توجه به کادر بندی و  چگونگی چیدمان عناصر محیطی ثبت یک تصویر
  • سعی کنید قانون حد و مرز و ماندن در یک چارچوب عکاسی خبری مشخص را کنار بگذارید تا عکس ثبت شده جذاب تر و متفاوت تری داشته باشید.
  • قبل از برگزاری کنفرانس و حضور دیگران در صحنه حاضر شوید تا بخوبی از ظرفیت‌های محیط برای عکاسی آگاه شوید.
  • هدف اصلی کارگزار را از عکاسی جویا شوید تا بدانید قرار است چه نوع تصویری را برای مخاطبان کارگزار خود ثبت نمایید.
  • نگاهی تیز بین و جزیی نگر داشتن نکته مهم دیگری است که باعث می‌شود هیچ صحنه ای را برای عکاسی از دست ندهید.
  • توجه به ویراش و ادیت کردن عکس نکته ای دیگر است که کمک می‌کند تا شما تصویری با کیفیت تر به کارگزار خود ارائه نمایید.

اهمیت ثبت تصاویر کنفرانس

در مباحث بالا اشاره کوتاهی به اهمیت ثبت عکس‌های مربوط به کنفرانس داشتیم. در ادامه باید اشاره کنیم که معمولا کنفرانس‌ها در هر سطحی که برگزار شوند مطمئنا اهمیت زیادی برای برگزار کنندگان خود دارند. از سمتی دیگر سطح کنفرانس و ارائه اطلاعات مربوط به آن محدود به فضای برگزاری آن کنفرانس نمی‌شود و افرادی که در این فضا حضور ندارند اما آن کنفرانس مرتبط با آنها است نیز می‌شود.

خیلی از کنفرانس‌ها جنبه عمومی دارند و باید به طرق مختلف و از طریق روش‌های خبری به گوش دیگرانی که نه در محیط برگزاری کنفرانس و نه شاهد پخش مستقیم آن بوده اند برسد. یکی از این روش‌ها استفاده از ثبت تصاویر کنفرانس توسط دوربین های حرفه ای است.

اتفاقاتی که در کنفرانس‌ها می‌افتد نیازمند ثبت تصویری و نوشتاری می‌باشند. بسته به اینکه مخاطبان و موضوع کنفرانس چیست نوع عکاسی ها متفاوت خواهد بود و صرفا یک عکس خاطره انگیز از یک رویداد نیست بلکه عکاسی از فضای کنفرانس و اتفاقات تکرار نشدنی یک کنفرانس را میتواند عکاسی خبری نامید. تاثیر عکاسی کنفرانس نتنها به صورت خبری برای یک دوره خاص بلکه می‌تواند تاثیری تاریخی نیز داشته باشد.

آماده سازی فضا برای عکاسی قبل از برگزاری کنفرانس

فضای عکاسی تاثیر زیادی بر حرفه ای تر شدن عکس‌های ضبط شده کنفرانس دارد. به گونه ای که عکاسان باید قبل از برگزاری کنفرانس فضا را برای عکاسی خود فراهم کنند. عکاسان باید قبل از برگزاری مراسم در محیط کنفرانس حاضر شوند و تمامی زوایای محیط را مورد بررسی قرار دهند. آماده سازی فضا و پیدا کردن نقاط مناسب برای جای گذاری پایه دوربین اهمیت زیادی در گرفتن عکس‌های حرفه ای دارد.

لازم است که حتی یک ادیتور حرفه ای در جلسه کنفرانس حضور داشته باشد چرا که معمولا عکس‌های ثبت شده کنفرانس ممکن است لازم شود تا آنلاین و همزمان با برگزاری مراسم منتشر گردند. در واقع نقطه حساسیت عکس‌های کنفرانس نسبت به سایر عکس‌های ثبت شده بسیار بالاست چرا که امکان انتشار همزمان را دارد. این اتفاق باعث می‌شود که عکاس زمان کافی برای انتخاب و ادیت عکس را نداشته باشد.

این زمان اندک و توان بالا در ثبت بهترین تصویر است که نشان دهنده قدرت و توان بالای یک عکاس حرفه ای است. عکاس اینگونه عکس‌ها علاوه بر توانمندی و حرفه ای بودن باید دارای روابط عمومی بالا باشد و بتواند به خوبی با افراد حاضر در کنفرانس ارتباط برقرار نماید. از سوی دیگر دیدی خلاقانه، هنری و خبری نیز از دیگر ویژگی‌های فردی است که قرار است به عنوان عکاس در اینگونه مراسمات حضور داشته باشد. در کنار توانمندی و قدرت ایده پردازی تجربه عکاس برای ثبت تصاویر مربوط به یک کنفرانس حرف اول را می زند.

تعرفه عکاسی کنفرانس و سمینار

عکاسی کنفرانس
تومان 380000 قیمت از
  • عکاسی محصولات، زمینه تک رنگ
  • محصولات براق
  • چیدمان و دکوراسیون
  • کریستال و بلورجات
  • محصولات براق پذیر
  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • مراکز تجاری
عکاسی سمینار
تومان 380000 قیمت از
  • عکاسی طلاو نقره
  • عکاسی ساعت و موارد مشابه
  • عکاسی جواهرات و مشابه
  • عکاسی طلا نقره با مدل
  • عکاسی ساعت با مدل
  • عکاسی جواهرات با مدل
  • عکاسی بدلیجات و مشابه

خدمات استودیو هنری فندق

ثبت و عکاسی کنفرانس و سمینار از اهمیت بالایی برخودار است. اما در صورتی که کیفیت لازم در تهیه این عکس ها رعایت نشود، نتیجه کار عکس های جالبی نخواهند بود. عکاسی با کیفیت با رعایت نکاتی به وجود می‌آید که تیم متخصص استودیو هنری فندق با رعایت تمام نکات مهم در عکاسی کنفرانس ها و سمینارها،‌ همیشه عکس هایی با کیفیت و رزولوشن بالا به مشتریان خود تحویل داده اند. عکاسی آزاد و هنری، مد و پرتره، مواد غذایی و صنعتی نیز همگی از خدماتی هستند که توسط استودیو فندق به مشتریان ارائه می‌شوند.

برای پرداختن به تبلیغات کالا و خدمات برند خود نیز می‌توانید طراحی تبلیغات برندتان را به استودیو فندق بسپارید. در بخش تبلیغات می‌توانید از خدماتی چون طراحی بیلبورد، طراحی بروشور و کاتالوگ، طراحی پوستر و… که توسط تیم طراحی حرفه ای پلتفرم فندق ارائه می‌شوند بهره مند شوید.

اگر برای طراحی لوگوی برندتان هنوز مردد هستید، با دیدن نمونه کارهای طراحی لوگو موشن استودیو فندق، تردید ها را کنار بگذارید و همین حالا لوگوی مورد نظر خود را به متخصصان فندق سفارش دهید. برای اطلاع از ده ها خدمات دیگر به وب سایت استودیو هنری فندق مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی برای دریافت خدمات استودیو عکاسی کنفرانس و سمینار با مشاوران استودیو هنری فندق در بخش استودیو عکاسی فندق در تماس باشید.

0/5 (0 نظر)