- هنر تجلی بخش زیبایی آفریدگار استــ...
- info@fandoghstudio.ir
- 021-66937069
لوگو موشن یا همان لوگوی متحرک از جمله خلاقانه ترین روش ها برای جذب مخاطب به سوی یک برند میباشد. از این لوگو با نام های دیگری از جمله لوگو اینترو و آرم استیشن نیز یاد میکنند.
طراحی لوگو موشن به معنی استفاده از نمادها، تصاویر و اشکال گرافیکی است که به صورت متحرک درمیآیند.
هدف استفاده از logo motion تاثیر گزاری آنی در ذهن مخاطب و جلب اعتماد او میباشد. معمولا از لوگوهای متحرک در ابتدای ویدیوها استفاده میشود و این باعث جلب توجه هر چه بیشتر مخاطبان میشود.
ساخت لوگو موشن با نرم افزارهای گرافیکی متعددی صورت میگیرد که از محبوب ترین آنها میتوان به نرم افزار after effect از مجموعهی ادوبی اشاره کرد.
لوگوها عموما بر اساس شخصیت یک برند طراحی میشوند. طرحی که برای ساخت لوگو در نظر گرفته میشود با به گونه باشد که بتواند فضای برند را در ذهن مخاطب تداعی کند. حرکت بخشیدن به لوگو در پروسه ساخت لوگو موشن منجر به درگیر کردن هر چه بیشتر ذهن مخاطب میشود که این موضوع در بحث برند سازی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. هدف نهایی ساخت لوگو درونی سازی یک برند در ذهن مخاطبان هدفش میباشد. لوگو موشن روشی است که برای ماندگاری هر چه بیشتر برند در ذهن افراد ابداع شد.
در صورتیکه بتوانید لوگو موشن هوشمندانه ای طراحی کنید، میتوانید از بسیاری از هزینه های مربوط به تبلیغات کم کنید. چرا که لوگوهای متحرک جذابیت زیادی دارند و باعث میشود افراد زیادی ویدیوی شما را مشاهده کنند و برند شما در ذهنشان حک شود.
شما میتوانید لوگو موشن خود را در ابتدای همهی ویدیوها قرار داده و در وبسایت و شبکه های اجتماعی منتشر کنید. سپس شاهد افزایش بازدید کننده ها خواهید بود بدون اینکه هزینه های سرسام آور برای تبلیغات صرف کرده باشید.
در صورتیکه قصد انتشار ویدیوی های آموزشی دارید، با گذاشتن لوگو موشن در ابتدا و انتهای این محتواهای ویدیویی میتوانید وب سایت خود را به هوشمندانه ترین شکل ممکن تبلیغ کنید.
پروسه برند سازی در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بسیار بالایی برخودار است چرا که روند شناخته شدن و افزایش مشتریان و سودهی یک شرکت را تسریع میبخشد. تبلیغات بخش حیاتی دیجیتال مارکتینگ میباشد. اما هزینه های زیادی هم باید برایش در نظر گرفته شود. بنابراین صاحبان کسب و کار همواره در جستجوی راهی برای کاهش هزینه های ناشی از تبلیغات میباشند. ساخت لوگو موشن روشی است که به وسیله آن میتوان در بخشی از هزینه تبلیغات صرفه جویی کرد.
برندینگ یا همان برند سازی در شناساندن و افزایش مشتریان یک برند نقش بسزایی بازی میکند. لوگو موشن روشی منحصر بفرد برای طراحی لوگو به حساب میآید و لوگو شما را انحصاری خواهند کرد. همچنین اگر لوگو شما از نوع لوگوی متحرک باشد، پتانسیل این را دارد که مفهوم مورد نظر یک برند را به مخاطب خود منتقل کند. علاوه بر آن، نسبت به طراحی کلاسیک لوگو، ساخت لوگو اینترو میتواند کسب و کار شما را حرفه ای تر نشان دهد. اینکه یک برند لوگوی متحرک خود را در ابتدای تمام تبلیغات و محتواهای ویدیویی نشان دهد، حس حرفه ای بودن را بیشتر به مخاطب القا میکند و ناخودآگاه در مخاطبان حس اعتماد سازی به وجود میآید.
برای اینکه بتوانید در برند سازی موفق عمل کنید باید منحصر بفرد ظاهر شوید. این منحصر بفرد بودن در تمام بخش های برند سازی باید رعایت شود. تبلیغات، لوگو، محتوا و… همگی باید به گونه ای جذاب ظاهر شوند تا مخاطب را درگیر خود کرده و او را ترغیب به خرید از کالا یا خدمات آن برند کند.
فلت
ساخت لوگو موشن فلت به صورت دو بعدی صورت میگیرد. در طراحی این نوع لوگو موشن، طراحان از افکت های متنوعی استفاده میکنند تا برای چشم مخاطبان از جذابیت خاصی برخوردار باشد. به دلیل طراحی دو بعدی لوگو موشن فلت، ساخت آنها از هزینه کمتری برخودار است.
سه بعدی
زمانی که در پروسه ساخت لوگو موشن از افکت های سه بعدی استفاده شود، نتیجه نهایی یک لوگو موشن سه بعدی خواهد بود. البته از این فرمت از لوگو موشن ها معمولا در تبلیغات حرفه ای تر استفاده میشود. هزینه طراحی لوگو موشن های سه بعدی نسبت به نوع فلت بیشتر هستند و بهتر است برای برندهای قوی تر از آنها استفاده شود.
لوگو موشن های آماده
برخی طراحان در صدد ساخت لوگو موشن های آماده و گذاشتن آنها در دسترس عموم برآمده اند. این لوگوها در نرم افزارهای گرافیکی طراحی شده اند و به صورت یک پکیج آماده به کاربران عرضه میشوند. این لوگو موشن های آماده با هزینه کم در وب سایت های معتبر قرار داده میشوند تا افرادی که بودجهی محدودتری در اختیار دارند بتوانند از خدمات لوگو موشن استفاده کنند.
جمع بندی
هدف استفاده از لوگو موشن معرفی برند، یادآوری برند، تاثیر گزاری آنی و جلب اعتماد مخاطب، و همچنین ایجاد ذهنیتی هوشمندانه در مخاطب هدف در کمترین زمان ممکن است. لوگو ظاهر برند را به تصویر میکشد. به همین دلیل طراحی لوگو یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ به حسب میآید. ساخت لوگو موشن روشی جدید در راستای افزایش بازدید توسط مخاطبان یک برند ابداع شد. برای طراحی لوگو موشن ها از نرم افزارهای متعددی میتوان استفاده کرد که مناسب ترین آنها افترافکت میباشد. ساخت لوگو موشن کار طراحان حرفه ای میباشد که بر این نرم افزارها تسلط کافی داشته باشند.
برای اینکه در تمام جنبه های دیجیتال مارکتینگ بتوانید منحصر بفرد و خاص ظاهر شوید، خدمات استودیو هنری فندق را انتخاب کنید. متخصصان استودیو فندق همواره روی بهترین بودن تمرکز میکنند و خود نیز در حوزه دیجیتال مارکتینگ از بهترین ها محسوب میشوند. برای ساخت لوگو موشن تیم فندق از بروز ترین و ترندترین روش هایی که در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است استفاده میکنند تا نتیجهی لوگو با سلیقه مخاطبان امروزی هماهنگی داشته باشد.
طراحان فندق همواره توانایی های خود را بروز رسانی میکنند تا از جدیدترین ابداعات حوزهی طراحی لوگو موشن با خبر شوند و حرفهی خود را آپدیت نمایند. تمامی افکت هایی که هنگام ساخت لوگو موشن توسط استودیو فندق مورد استفاده قرار میگیرند،کاملا حساب شده و با استراتژی خاصی سر جای خود قرار گرفته اند تا هم حواس مخاطب را به خود جلب کنند و هم زیاده روی نشده باشد تا از طرف دیگر مخاطب را دلزده کند.
استودیو هنری فندق خدمات دیگری را نیز در حوزه های طراحی سایت های شخصی، فروشگاهی، تک صفحه ای، اختصاصی و آماده به مشتریان خود عرضه میکند. همچنین برای سفارش تبلیغات خود از جمله طراحی کاتالوگ و بروشور، بیلبورد، پوستر و… نیز میتوانید ابتدا از متخصصان ما مشاوره دریافت کرده و سپس سفارش خود را در استودیو فندق ثبت کنید. برای اطلاع از تمامی خدمات فندق میتوانید به سایت استودیو فندق مراجعه کرده و همچنین نمونه پروژه هایی که توسط تیم فندق به اجرا درآمده اند را مشاهده نمایید.